Sunday 10 June 2012

WECare Program


Assalamualaikum & Salam sejahtera...

Pada 03 June 2011 yang lepas, Team WEC melalui program WECare bersama team Hari Tanpa Lapar[Klik untuk ke link FB mereka] pergi ke Rumah Titian Kasih dan Pusat Jagaan OKU Nur di Titiwangsa. Antara aktiviti ialah pemberian makanan, ubatan dan bahan2 untuk memasak.

Di rumah anak-anak Yatim *anak-anak yatim tau, bukan anak En.Yatim atau yg sewaktu dengannya.*hmm...kt sini ramai kami tgk yg xde mak bapak, masih kecik lagi..dari umur beberapa bulan smpai la yg dh muda remaja, semuanya dari kalangan anak-anak yg dh tiada mak ayah, dan ada juga yg xde mak tapi masih ada ayah dan sebaliknya, tapi dihantar ke rumah ini atas sebab-sebab faktor kewangan. Kemudian kami ke pusat jagaan OKU pula..aktiviti yang sama kami lakukan Sambil itu kami bekenalan dengan semua penghuni rumah disana.

Barangan untuk Rumah Titian Kaseh
Sebahagian Lagi Barangan Untuk Pusat Jagaan OKU
Kalo korang sume ada sini mesti hati korang sayu.Anak-anak kecil dan yang kurang upaya,yang masih memerlukan kasih sayang seorang ibu, kasih sayang seorang bapa, tapi apa yang ada cuma boleh menumpang kasih sayang seorang penjaga dan juga pemilik rumah Alhamdulilah atas kehadiran orang seperti ini di muka bumi. Anda semua di alu-alukan untuk menyampaikan sumbangan ikhlas kepada rumah-rumah kebajikan seperti ini..

So untuk yang selebihnya biarlah Gambar-Gambar Bercerita..
*ia memberi 1001 memori bagi kami di WEC ..P.E.A.C.E..v*
RTK
PJ OKU
Ok done for now sebenarnya Banyak lagi Gambar2 yang menarik so
Please Visit Us At
Will be more update there…Bye for now..Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Leave Your Comment